OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Her du kan finde svar på de sprøgsmål du har måtte have. Du er også altid velkommen til at kontakte os hvis du ikke kan finde svar her.

Button label

Collapsible content

HVILKET MATERIALE ER SMYKKERNE LAVET AF?

Alle smykker er håndlavet. Smykkerne er produceret i 925 sterling sølv eller 14 karat guld. Vi fremstiller udelukkende smykker af rene metaller. Det vil sige at alle vore metaller er dokumenteret bly- og nikkelfri.

JEG SKREV DEN FORKERTE LEVERINGSADRESSE PÅ MIN ORDRE, HVORDAN KAN JEG ÆNDRE DENNE?

Kontakt service@hilbert.dk Hvis det er muligt vil vi ændre leveringsadressen.

HVORDAN ANULLERER JEG EN ORDER?

Hvis vi ikke har behandlet din order er det mulig at ændre den. Send en e-mail til service@hilbert.dk, med angivelse af dit ordrenummer.

HVOR LÆNGE GÅR DER FØR JEG FÅR REFUNDERET ET ANNULLERET KØB?

Returneringer vil blive behandlet hurtigst mulig, normalt inde for 3 hverdage fra modtagelsen. En e-mail vil blive sendt til dig når din returnering er blevet behandlet. Refunderingen vil foregår på samme både som du har betaltautomatisk finde sted, på samme måde som du har betalt. Returbeløbet er typisk på din bankkonto efter 7 dage. Visse typer kreditkort har en returneringstid på op til 30 dage.

HVAD GØR JEG HVIS MIN VARER ER DEFEKT?

Vi beklager mange gange. Vi laver selvfølgelig kvalitetscheck på vores smykker, men der kan desværre ske fejl. Du kan sende en e-mail til service@hilbert.dk med dit ordrenummer samt kvittering på smykket og vi finder en løsning. Du må meget gerne medsende et foto af den defekte varer.

HVORDAN JEG VÆRE SIKKER PÅ MIN ORDRE ER GÅET IGENNEM?

Vi sender en ordrebekræftelse når vi har modetaget din ordreDu vil modtage en ordrebekræftelse fra os, når vi har modtaget din ordre. Du kan således være sikker på din ordre er gået igennem. Og den vil blive behandlet hurtigst mulig.

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN VARE?

Vi forsøger at sende din ordre senest 24 timer efter vi har modtaget den. Du vil modtage en e-mail når din ordre er afsendt og du der vil være angivet et trackingnummer i samme e-mail, så du kan spore din pakke. Den normale leveringstid er 1-2 dage. Ved højtider kan der forekomme længere leveringstid.

HVORDAN SPORER JEG MIN FORSENDELSE?

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med forsendelsesinformation og et trackingnummer. Når du klikker på linket i mailen Ved at klikke på linket i mailen kan du se, hvor langt din pakke er nået. En anden mulighed er at indtaste trackingnummeret på kurrens hjemmeside.

HVOR MEGET SKAL JEG BETALE FOR FORSENDELSE?

Din fragt er gratis. Hilbertkbh betaler fragten.

HVAD GØR JEG HVIS MIN PAKKE ER FORSINKET?

Alle vores forsendelser er dækket mod tyveri eller skade der er sket fra vor lager til modtageradressen. Når pakken er leveret til bestillingsadressen og der er kvitteret for modtagelsen ophører Hilbertkbh´s ansvar.

HVAD GØR JEG HVIS MIT SMYKKE GÅR I STYKKER?

Hvis dit smykke er gået i stykker, er du velkommen til at komme forbi vores butik på Christianshavn, København. Her kan vi vurdere om det kan repareres og om skaden er dækket af reklamationsretten. Du er også velkommen til at sende os en e-mail med ordrenummer, beskrivelse og foto af skaden på service@hilbertkbh.dk. Der er mere omfattende oplysninger om reklamationsretten under vores Vilkår og Betingelser.

HVOR SKAL MIN RETURPAKKE SENDES TIL?

Smykket skal sendes retur i samme stand, i samme originale smykkeæske og emballage, som da du modtog det. Den vedlagte returseddel skal udfyldes og sendes sammen med smykket til følgende adresse: Har du et smykke der skal sendes retur, skal det sendes til:

HILBERT KBH
Sankt Annæ Gade 24
1416 Kbh.K
Email: info@hilbertkbh.dk
Tlf: +45 33935301

SKAL JEG SELV BETALE FOR RETURFRAGTEN?

Du skal betale for returfragten hvis du vælger at returnere et smykke. Du kan komme ind i vor butik eller sende smykket med posten. Det er sikkrest hvis du sender smykket anbefalet. Ved reklamationer skal du kundeservice kontaktes, inden du sender smykket på: info@hilbertkbh.dk  eller på telefon xx xx xx xx

HVOR LANG ER BEHANDLINGSTIDEN FOR RETURPAKKER?

Vi behandler din returpakke hurtigst muligt indenfor 2 uger. Vær dog opmærksom på, at der kan være længere behandlingstid i juleperioden.

HVORNÅR KAN JEG FORVENTE, AT MODTAGE SVAR PÅ MIN MAIL?

Vi yder altid den bedste kundeservice, og bestræber os på, at besvare din mail hurtigst muligt. Du kan forvente, at modtage et svar indenfor 1 hverdag